Ik kon niet zeggen wat ik voelde - Reisverslag uit Coorparoo, Australië van Karen Mermans - WaarBenJij.nu Ik kon niet zeggen wat ik voelde - Reisverslag uit Coorparoo, Australië van Karen Mermans - WaarBenJij.nu

Ik kon niet zeggen wat ik voelde

Door: Kangaren

Blijf op de hoogte en volg Karen

15 Mei 2014 | Australië, Coorparoo

Ik kon niet zeggen wat ik voelde
Ik heb 't ook niet uitgelegd
Jij wist toch wat ik bedoelde
De stilte had het al gezegd.
(Toon Hermans)

Het emotionele afscheid van tante en nonkel was voor mij de blikopener (of misschien eerder de onbewuste bevestiging) dat ik Europa toch wel mis. Ik wilde altijd al graag dit jaar opnieuw een bezoekje brengen aan Europa, maar dan liefst vergezeld door Peter. En hij wachtte blijkbaar op een nonkel die (al twee jaar) trouw plannen zou hebben. Nu heb ik de knoop doorgehakt. Peter heeft werk-gewijs een te kalm jaar achter de rug en te grote uitgaven om zijn Permanent Residency te betalen, dus zit een reis naar Europa er voor hem niet in. Dus ... Plan ik mijn reis maar alleen. 'T is jammer dat ik dat niet kan delen met hem, maar ook wel een beetje gemakkelijk ;-) niemand die moeite moet doen om constant Engels te babbelen haha.
Zo gedacht, zo gedaan : mijn vluchten zijn geboekt!!!!! Vanaf half juli tot de tweede week van Augustus ben ik in Europa :-D ik ga zoooooooo blij zijn om jullie allemaal terug te zien! Ik besef dat sommigen misschien al vakantieplannen hebben geboekt, maar ik hoop dat ik de meeste een dikke bees en knuffel kan geven.
Maar een kort blogje, want veel meer dan dit heb ik niet te vertellen.

• 15 Mei 2014 - 08:06

Katelijne:

Hoi, Karen!

De vakantieplannen hier zijn maar kleinschalig, dus: als je zelf zin hebt om er (wel heel goedkoop ;-( ) op uit te trekken voor een paar dagen, en je zoekt nog een enthousiaste medereiziger.......

En anders doen we zeker wat zomerbarrekes, of fietstochtjes, of bbq's of beachvolleyke of......

Wel heel spijtig dat Peter niet meekan, ik had jullie zo graag samen gezien!

Stef Bos heeft trouwens ook een mooie liedje daarover: altijd een vreemde...

Tot heel binnenkort dan!!!!

Katelijne

• 15 Mei 2014 - 09:14

Monique :

Dag Karen, we zullen heel blij zijn jou terug te zien en je bent natuurlijk altijd welkom bij ons! Jammer dat Peter er niet bij kan zijn. Groetjes aan jullie allebei

• 15 Mei 2014 - 09:14

Geertrui:

happy-happy

meer heb ik daar niet over te zeggen
    yayyyyy!!!! ik kijk er superhard naar uit om je terug te zien

• 16 Mei 2014 - 08:03

Anke:

Super! Dan zien we elkaar deze keer wel!

Maar net zoals Katelijne zei, jammer dat we je niet samen kunnen zien met Peter...Ach ja dat gebeurt dan wel een volgende keertje hé!

Tot in Juli!