De laatste loodjes - Reisverslag uit Kangaroo Point, Australië van Karen Mermans - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Kangaroo Point, Australië van Karen Mermans - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Kangaren

Blijf op de hoogte en volg Karen

07 September 2015 | Australië, Kangaroo Point

De laatste loodjes

Ze zeggen altijd "de laatste loodjes wegen het zwaarst" en ja hoor, ook nu is dat van toepassing. Het aftellen tot het echte weerzien met moeke en vake... Het lijkt wel een eeuwigheid. Terwijl we meer dan ooit geskyped hebben over de laatste weken, toch lijkt het nog zo ver weg. Letterlijk dan ... Want ik moet nog ongeveer 6 uurtjes (alles opgeteld) in het vliegtuig zitten voor ik aankom in de luchthaven van Perth. En dan moet ik naar de internationale aankomsthal gaan om hen "op te pikken". Het afwachten duurt zo lang... Maar ook al zwelt mijn hart bij de nakende hereniging met mn ouders, het breekt ook! Want mijn broer kan er ditmaal niet bijzijn! En daar heb ik het toch wel moeilijk mee ... En sorry aan de rest van de familie en de vrienden, want jullie mis ik ook, maar zoals ze hier zeggen "blood runs thicker than water". En dus, weet ik nu al dat de tranen van blijdschap gemixt zullen zijn met die om het gemis van mn broer.
Enfin, ik moet mij klaarmaken om te gaan werken - één dagje vrij gehad in twee weken en een half, waarvan nu 10 dagen aan één stuk-> Ne mens moet duidelijk zijn vakantie verdienen!

  • 08 September 2015 - 09:19

    Geertrui:

    Dikke knuffel meid,
    geniet ervan


  • 08 September 2015 - 11:31

    Tante K & Nonkel L:

    Geniet van jullie samenzijn.
    Prettig verblijf aan Reinhilde & John.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

voila, eindelijk bereik ik het tijdperk van e-dagboeken en reisverhalen

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 37968

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 17 Juni 2015

M'n thuis is waar m'n stella staat

23 November 2013 - 15 Maart 2015

Ik ben er ondersteboven van

15 Oktober 2012 - 13 Oktober 2013

een nieuw avontuur

05 Augustus 2012 - 11 September 2012

Afstudeerreis Winke

02 Augustus 2010 - 02 December 2010

Cutting Karen goes solo

Landen bezocht: