Count Down - Aftellen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Karen Mermans - WaarBenJij.nu Count Down - Aftellen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Karen Mermans - WaarBenJij.nu

Count Down - Aftellen

Door: kangaren

Blijf op de hoogte en volg Karen

19 Juni 2010 | België, Antwerpen

Hallo iedereen,

Ik wil jullie graag verwelkomen op mijn blog. Het is eindelijk gellukt, ik ben volledig toegetreden tot het e-tijdperk, met blog en skype.
Misschien moet ik een korte anekdote vertellen over mijn blog-naam Kangaren. Anderhalf jaar geleden reisde ik reeds voor 1 maand naar Australië. Zoals jullie weten is dit het land van koala's en kangoeroe's. Welnu, die kangoeroe's kom je niet "overal" tegen. Het duurde tot na onze uitstap naar Kangaroo Island eer ik kangoeroe's zag. Wat een revelatie! Op weg van Adelaide naar Melbourne (via oa Great Ocean Road) met John & Lee was ik ook diegene die telkens de kangoeroe's zag. Vandaar mn bijnaam: Kangaren.
Nu, het aftellen kan beginnen: binnen een kleine 45 dagen ruil ik België voor het verre Australië, waar ik de volgende vier maanden zal rondtrekken. Ik word met open armen ontvangen door John & Lee! Vanuit Adelaide zal m'n "rondreis" beginnen. Een (vaste) route heb ik nog niet uitgestippeld, dus als jullie me tips willen geven ... Ik wil proberen het op me af te laten komen en m'n neus achterna te gaan.
Ik denk dat ik alles voorbereid heb: ik heb een reispas, een internationaal rijbewijs, een blog, skype, m'n tijdskrediet is aangevraagd, alsook een visum voor Australië. Het belangrijkste moet ik nog halen: een rugzak, vrij essentiëel voor een "backpacker".
Vandaag heb ik een klein "feestje" in het park: high noon cava met aardbeien. Iedereen is uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren en een korte "vaarwel" te zeggen. Soms krijg ik er kriebeltjes van: dit maakt het allemaal echt! Ik kan het dan amper geloven, maar toch is het zo. Uiteraard zou ik dit niet kunnen/ durven zonder jullie steun. Dank jullie wel allemaal!!! Zoals ik daarstraks ook al schreef, heb ik ook een skype-adres, dus Skypen behoort ook tot de mogelijkheden.
Skypenaam = Kangaren.

Tot binnenkort, Karen x

  • 20 Juni 2010 - 07:39

    Good'ies:

    HiKaren
    Thx for the strawberries and cava! Wish you a great trip!
    The good'ies + VDPTK

  • 20 Juni 2010 - 07:40

    Good'ies:

    Je zal een kleine correctie moeten mailen naar iedereen: het adres is: kangaren.waarbenjij.nu en niet kangaren@waarbenjij.nu. Maar als je googelt op "kangaren" kom je er ook.

  • 20 Juni 2010 - 18:28

    Kris:

    Voila, vooraleer dat ge uwe skype afsluit, heb ik hier al een bericht getypt. Ik ben benieuw naar al je verhalen en hoop je binnenkort ook nog op skype te horen.

    veel succes en geniet ervan, groetjes Kris

  • 20 Juni 2010 - 18:36

    Kris:

    Lap, ik moest mijn berichtje zo snel en stiekem schrijven tijdens ons skype-gesprekje dat er een fout in staat. Sorry daarvoor! Nu pas lees ik ook je bericht: een goeie start en de spanning die nu de komende 44 dagen op je af gaat komen, is eigenlijk wel plezant ...

  • 21 Juni 2010 - 19:29

    Inge:

    Genit van je avontuur!
    Groetjes,

    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Cutting Karen goes solo

Recente Reisverslagen:

30 November 2010

kwallenalarm

29 Oktober 2010

Dave van Freo

12 Oktober 2010

Kimberley en Darcy

11 Oktober 2010

Kakadu en regenboogslang

11 Oktober 2010

Adelaide - stad der kerken
Karen

voila, eindelijk bereik ik het tijdperk van e-dagboeken en reisverhalen

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 38080

Voorgaande reizen:

17 Juni 2015 - 17 Juni 2015

M'n thuis is waar m'n stella staat

23 November 2013 - 15 Maart 2015

Ik ben er ondersteboven van

15 Oktober 2012 - 13 Oktober 2013

een nieuw avontuur

05 Augustus 2012 - 11 September 2012

Afstudeerreis Winke

02 Augustus 2010 - 02 December 2010

Cutting Karen goes solo

Landen bezocht: