Beachvolley in Australia - Reisverslag uit Antwerpen, België van Karen Mermans - WaarBenJij.nu Beachvolley in Australia - Reisverslag uit Antwerpen, België van Karen Mermans - WaarBenJij.nu

Beachvolley in Australia

Door: kangaren

Blijf op de hoogte en volg Karen

08 Juli 2010 | België, Antwerpen

Beach Volley in Australië zal hopelijk beter zijn dan mijn eerste ervaring in België. Rotweer: regen, wind en zelfs onweer waren van de partij op die eerste keer. Niet echt een fijne uitnodiging om nog te beachen.
Een vriendin nodigde mij dit jaar toch uit om mee te gaan beachen en ik moet toegeven dat ik wat aarzelend heb toegestaan mee te doen.
Maar ik geniet er enorm van! Het weer wordt elke keer beter en beter. De eerste keer dit jaar was nog wat bewolkt en winderig, maar redelijk zacht. De twee andere keren waren echt super! Het tweede tornooi speelde ik in Diest, mooi domein De Halve Maan met zwembaden. De laatste keer was het zelfs iets te warm (het is toch ook nooit goed hé). Het zand verbrandde onze voeten, dus hebben we onze sokken aangedaan om te spelen. Twas een grappig zicht: alle spelers op sokken. Verder veel in de schaduw gezeten en veel drinken uiteraard! Maar ondanks de hitte hebben we ons goed geamuseerd en zijn we zelfs tot in de halve finale geraakt!!! Woehoe, wat een einde van mijn "Belgische beach-competitie". Dit is hopelijk voldoende voorbereiding voor Australië.
Daar hebben ze op het strand van Manly (onder andere veronderstel ik) allemaal veldjes. Hoe doe je mee? Je legt je "thong" (= slipper, geen string in dit geval) langs de zijkant en ze "roepen" je op die manier. Heb in ieder geval mijn teenslippers al gekocht ;-).
Ik denk nu al aan de meisjes van Groenenhoek die onze ploeg moeten rechthouden in de eerste reeks van onze competitie (binnen). Komaan meisjes, je kan het!!!!

• 08 Juli 2010 - 19:30

Kris:

Joehoe, nu ben ik wel de eerste. Voilà, ge zijt nu helemaal thuis in 'waarbenjij.nu'. Geniet van je reis en tot schrijfs.

Bedankt voor de mooie foto's.

groetjes
    Kris

• 08 Juli 2010 - 19:55

Maria:

Waaaaaaah, wat een ervaring, ik ben een beetje jaloers, doch geniet ervan.

Groetjes

Maria

• 09 Juli 2010 - 16:21

Anke:

ik ben benieuwd voor je beach vollybalavonturen!Vergeet niet alleen je teenslippers maar ook je sokken niet!kan me voorstellen dat het zand daar ook warm is.
    Geniet van je vakantie en tot de 26ste!
    X

• 13 Juli 2010 - 11:31

Wim:

En als ge terug zijt duikt ge achter elke bal
    ;-)

• 20 Juli 2010 - 07:27

Katelijne:

t komt dichter bij, he!

k Kijk al uit naar de straffe verhalen, en zal zeker je dagboek blijven volgen!

Groetjes,

Katelijne

• 20 Juli 2010 - 13:05

Bieke:

Hallo Karen,

Ik zal er dus jammer genoeg niet kunnen bij zijn de 26ste. Alvast dikke verjaardagszoenen en vergeet niet om je nieuwe haarstijl voor Australië eens te fotograferen!!! Ik ben nieuwsgierig. Warms Bieke